upptatering

förlåt för dålig upptatering har inte orkat helt enkelt, det har hänt för mkt som jag itne pallar ta upp jag tänkte att jag ska svara på lite frågor jag har fått



vad heter du ? Alma Linnea Renqvist Idelsohn är mitt fullständiga namn

hur gammal är du ? jag är 15 alltså 93a


har du pojkvän? nej, men börjar fundera på att skaffa..


är du oskuld? nepp


vilken är din naturliga hårfärg? typ ljusbrunt/mörkblont


är dina föreldrar skilda? ja, sen jag var 6 år


vilken skola går du i ? Eklidens skola i nacka


vem är dina allra bästa vänner? vanessa,maria, alexandra, issa och jenoa dem litar jag på så dem är värda att kallas bästa vänner

dricker du ofta? nja, ibland mest på hälgerna

röker du ? ja tyvär, dålig vana

vilken har varit din värsta fylla? jaa du har haft en del men jag tror det var när jag hamnade på sjukhus när det va the voice så jag missade tyvärr råkade få i mig hembränt så jag minns inte så mycket men jag hade 3 promille i blodet och jag låg tydligen deckad på donken och ja, det var hemskt ni vill inte ens veta hur illa jag mådde dagen efter...

är du fjortis? ni får tycka vad ni vill, men engligt mej så tycker jag inte jag är det och inte dem som känner mej heller

har du mycket vänner? jag har dem jag behöver och det räcker

puss å hej / almish


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett dum om du är 15 kan du inte vara 93a du ljuger fan om din ålder ljuger säkert om allt

2011-06-08 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0