sur...

Hejsan bloggen. Jag ska ägna min tid åt att berätta om vad jag hatar mest i hela världen. Snö, och Adam, och alla ni andra i min skola. Fuck u och gå och häng er. Snorungar. Det är nämnligen så att jag inte vågar gå ut ur skolan pga att alla har snöbollskrig utanför, jag är rädd att bli mulad och lallaa. Så jag och mina bodyguards gick ut och dom skulle skydda mig, men det första som händer när jag går utanför skolan, precis utanför dörren, så har jag fem händer i ansiktet och min mascara rinner och jag får typ damp och springer in i skolan och jag vet inte vad,... Så Adam dra åt helvete jävla guldlock och vänta bara tills imorgon, jag kommer ta dig efter skolan... / ballie

Kommentarer
Postat av: lolo

huhuhu spöa upp honom bara inte för att jag vet vem adam e och så vidare.....Hur gammla e ni och ni e snygga dessutom

2011-12-20 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0