stockholm ny night

hejsan, jag kom just att tänka på att SBN är snart, den 6 december i tekniska nån stans och självklart ska jag dit , fahlqvist@ säljer biljetter så man kan skriva till han på pea eller nåt om man är intresserad av attköpa vilket jag ska göra thihi jag längtar!!/almis

                                                                                             

  

skumm paarty! sexigt va?
                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej.. utan det är bara billigt & trashy! Som er ja. Usch.

2008-11-20 @ 19:02:57
Postat av: ballie

köp inte av fahlqvist, han är elak mot mig!

2008-11-20 @ 20:09:41
Postat av: ballie

köp inte av fahlqvist, han är elak mot mig!

2008-11-20 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0