Måndag -.-

Hallå alla måndagshatare som är som mig. Jag är en sån som hatar måndagar och kan bryta ihop för ingenting? Det är säkert bara för att man måste gå i skolan i typ 5 dagar? Jag har skit svårt i skolan, förstår nästan ingenting, och det blir ju inte bättre om man inte får den hjälp man behöver?. Jag har koncetrations svårigheter och kan verkligen inte vara tyst i mer än 3 minuter, Mina lärare får ju Bu´s på mig hela tiden, så whatever om jag inte är i skolan på måndagar? aja, ska börja plugga nu. Jag kommer nog inte kunna skriva så mycket den här veckan, har mycket läxor som jag tyvärr måste göra, Pusss, eran ballie

Ps, jag hade jätte roligt i lördags, tack alla för en rolig kväll som var med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0