Lördag, 19.21

Hejsan alla roliga. Jag har nyss kommit ut ifrån en varm dusch. Sjukt skönt, för jag hade varit på tråkiga kalla grönan och frusit. "skit kul" -.-. Igår var jag hemma hos min tvilling Jenoa. Vi var i kungsan och skrattade åt dom som ramlade på isen, haha herregud vad kul. Jag dog av garv. Vi slängde en isklump på några som åkte, dom var sämst? Ramla hela tiden. Jag och jenoa skrattade, och helt plötsligt får jag en isklump på handen, dom som åkte dåligt kasta tillbaka den isen som va kastade på dom, så jag och Jenoa spraaaaang. :) Vi tog lite bilder när vi var på ett snöberg :). Det är så mysigt med snö, i love it!. Bilder kommer. Idag var jag och jenoa ute typ vid halv 11 och hade ett snöbollskrig mot varrran på hennes gård, haha. "live life". Sen drog vi till grönan, Min dag har varit skit och jag tänker aldrig mer va på grönan i mitt liv. Hata placet. Love, ballie


Kommentarer
Postat av: Anonym

jenoa är så himla fiiin :)

2008-11-23 @ 20:20:38
Postat av: Mimmi

jenoa är så vacker. :)

2008-12-20 @ 15:18:01
Postat av: Anonym

jenoa är joakim thåströms dotter

2009-01-10 @ 04:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0