Hejsan, hittade den här på någons blogg, lite om mig :) / ballie

1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? tror det
3. Är du uttråkad? ganska
4. Är du ledsen? nej
5. Är du italienare?nej?
6. Är du gravid? nej
7. Är du full?  nej
8. Är du en cooling? absolut, :)
9. Är du från Irland? haha nej,
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej, dom är inte tillsammans heller.


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag vet inte :s 
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ja, har inte alla det?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? jag vet inte, har jag säkert
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jaa, det tror jag
6. Har du haft en hemlig beundrare? vet inte
7. Vill du gifta dig i framtiden? självklart, jag ska ha feta brölloppet :)


1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon?  ögon
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar?  några bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola helt självklart
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll,
8. Pengar eller lycka? mest lycka, men pengar e också bra att ha ;)
9. Dag eller natt? dag,
10. MSN eller mobil? älskade mobil


1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har aldirg försökt
2. Brutit ett ben? nej
3. Gjort nåt du ångrar? ja, mååånga gånger
4. Hoppat Bungee Jump? skulle aldrig våga
5. Ljugit för någon du tycker om? ja
6. Gjort bort dig offentligt? ja många gånger
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? haha inte seriöst
8. Gråtit när ett husdjur dog?  jaa
9. Velat försvinna? ja, många gånger


1. Vad såg du på tv sist? svampbob imorse (A)
2. Vems blogg läste du sist? min och almas (A)
3. Vad åt du sist? en twix :)
4. Vem pratade du med sist? pappa tror jag
5. Vem ringde du sist? Alma
6. Vem messade du sist? Jenoa
7. Vad läste du sist för bok? Hjärtans fröjd 
8. Vem pussade du sist? kommer inte ihåg
9. Vem kramde du sist? vet inte
10. Vem bjöd du sist på något? haha, 'Simone på ett tuggummi kanske
11. Vad köpte du sist? en twix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0