haha

ja du bloggen, det blir aldrig som jag vill, när jga vill plugga så sitter jag bara vid datorn eller så somnar jag. :/ jag har fan svenska prov imorgon men jag vet ingenting, Det handlar om ordklasser och skit. -.-.... aja, efter det här ska jag plugga på riktigt!, jag looovar :).


Jag hittade den här på Dessies blogg för länge sen, och jag kan inte sluta tycka att den är rolig :)..
Gå in på kontaktlistan. Håll in knappen som går neråt och stanna efter en stund! Fuska inte!

DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST:

Du går dit med: Della
Du är där med:  Lisa (llk)
Du dansar med: Paulinas mamma?
Du kramas med: Vanessa
Du hånglar med: Lillens
Du går hem med: Kenny
Du somnar med: Oguzhan
Du har sex med:  Teddan
Om det hade hänt så hade jag seriöst dött, tur att det bara är en liten grej :)

Kommentarer
Postat av: alma

jag fattar inte S:

2008-11-17 @ 21:28:18
Postat av: Anonym

du är ju trööög :)

2008-11-18 @ 10:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0